Dag 29 - Reisverslag uit La Poule et les Poussins, Guadeloupe van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu Dag 29 - Reisverslag uit La Poule et les Poussins, Guadeloupe van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 29

Blijf op de hoogte en volg Marianne

24 Juli 2014 | Guadeloupe, La Poule et les Poussins

Vandaag was ik al vroeg wakker. Gelukkig kon ik mijn ogen open krijgen, al dacht ik wel dat ze opgezet waren. Ik verblijf namelijk in een huis met twee katten en een hond. Elke dag neem ik voor de kattenallergie twee pilletjes. Tegen een uurtje of half tien zijn we eerst wezen ontbijten. Daarna eiland rond toeren! Mooie uitzichten en op nog niet hele erge toeristische strandjes geweest. Zo ook bij rouge baie. Bij zonsondergang kleurt dit strandje roodachtig. Vandaar de naam :-)

Vanaf de middag heb ik een dienst meegedraaid op de ambulance. Wel een mooie ervaring om dit ook mee te maken. Drie meldingen: een vrouw van 49 was gevallen en daardoor had ze een hoofdwond. Oke, ze was zo dronken als een kanarie. De andere rit ging naar een man.van 83. Hij had een acute cva en volledige uitval aan de linkerkant. En als laatstehad een 23-jarige jongen niets gegeten en is daarna gaan sporten. Daardoor niet lekker geworden; misselijk. Door de misselijkheid waarschijnlijk flauw gevallen waardoor hij een wond op zn knie, borst en kin had. Alle personen zijn met de ambu naar het ziekenhuis gegaan.

Overigens een bijzonder "clublied" heeft de ambu. Het lijkt meer op de diverse geluiden dat uit een gokkast kan komen...

Ow ja... Van mijn over gebleven geld heb ik nog een bootje gekocht: Allure seas... Het is de achterste boot op de foto. Ik kom dus met de boot naar huis :-)

  • 25 Juli 2014 - 06:30

    Jos:

    Ik had de voorste genomen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guadeloupe, La Poule et les Poussins

Suriname & Sint Maarten

Een rondreis door Suriname en uitrusten in Sint Maarten.

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2014

Dag 29

23 Juli 2014

Dag 25 t/m 28

18 Juli 2014

Dag 23 & 24

17 Juli 2014

Dag 22

15 Juli 2014

Dag 20 & 21
Marianne

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 28545

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 26 Juli 2014

Suriname & Sint Maarten

Landen bezocht: