Dag 1 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Marianne

26 Juni 2014 | Suriname, Paramaribo

Het is donderdag 26 juni. Half zeven gaat de wekker. Vandaag begint mijn reis. Ik ben zover... De deur trek ik achter mij dicht. Niets vergeten? Nee niets vergeten. Twee minuten lopen naar de catacombe van de tramhalte. Met rugzak op (16kg) is die trap toch zwaarder te belopen dan normaal. Inchecken met de ov chipkaart. Maar ja... De tram... Wachten. En wachten. Uiteindelijk na 20 minuten vertraging op naar Utrecht. Daar overstappen op de trein richting Schiphol. Alles verloopt goed. Bij de balie zelf bagage inchecken. Daarna visum halen. Vervolgens mijn moeder gedag zeggen. Zij was mee om zeker te weten dat ik weg ben hahaha. Dan door de douane. Vliegtuig vertrok een half uur later dan gepland. Voor de rest een goede vlucht gehad met een beetje turbulentie. Ach ja, past wel een beetje met een turbulent leven als ik. Met de bus naar AlbertoAlberga waar ik verblijf. Een kleine kamer en warm. Dat wordt wennen!! Na wat appen, internetten en skypen op tijd naar bed gegaan.

• 28 Juni 2014 - 14:11

Jos:

Met ook uitzicht op een turbulent straatje zo te zien. Veel plezier!