Dag 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Marianne

27 Juni 2014 | Suriname, Paramaribo

Na een warme onrustige nacht inclusief bezoek van muggen om kwart over zes opgestaan. Ik heb het idee dat ik moet wennen aan het tijdsverschil en moet dus in het ritme komen. Om half acht was ik even bij Cathrin. Zij heeft mijn reis beetje samengesteld. Even gekletst over Suriname en over Nederland. Iets voor tienen ben ik opgehaald voor een citytour
ik was de enige en had dus een priverondleiding!... Mijn gids vertelde veel over Suriname. Erg leuk! Langs.Fort Zeelandia, over de enorme brug! Langs plantages en javaanse wijken. Via het spitsuur door 'Beverly Hills' naar het centrum terug.om de vele prachtige kerken moskeeen en synagogen te zien. Die zal ik ongetwijfeld nog bezoeken in gepaste kledij. Zelf kon ik de gids ook nog wat vertellen over de specifieke hernhutters ster. Na ruim vier uur weer terug. En toe aan eten! ja ja
.. Ff roti eten. Mijn vingers zitten er nog aan gelukkig. Erg lekker!!! Einde middag een grote wandeling gemaakt en zag opeens een brandweerauto. Even doorlopen en daar was de nevenpost van de brandweer. Een beetje brutaal gevraagd of ik binnen mocht komen. Uiteraard! :-). Wie kan mij nou de toegang weigeren :-) ?!... Brandweerman Rogier vertelde heel veel...en niet alleen over de brandweer. Hahaha. Ook nog met de postcommandant gesproken. Gewoon even netwerken. Na een uur weer weg gegaan. De rest van de avond heerlijk op het balkon gezeten.
Mijn reisgidsen open geslagen om te kijken wat ik nog meer ga doen deze vakantie... En zo kwam er een einde aan dag 2. Welterusten!

  • 28 Juni 2014 - 22:09

    Eveline:

    Ziet er veel belovend uit. Veel plezier!!

  • 29 Juni 2014 - 09:14

    Jos:

    Leuk Marianne! Idd ff wennen dus aan de tijd, warmte en muggen. Mooi verhaal van de brandweer. Have fun verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname & Sint Maarten

Een rondreis door Suriname en uitrusten in Sint Maarten.

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2014

Dag 29

23 Juli 2014

Dag 25 t/m 28

18 Juli 2014

Dag 23 & 24

17 Juli 2014

Dag 22

15 Juli 2014

Dag 20 & 21
Marianne

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 28730

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 26 Juli 2014

Suriname & Sint Maarten

Landen bezocht: