Dag 11 - Reisverslag uit Nieuw Nickerie, Suriname van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Nieuw Nickerie, Suriname van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

06 Juli 2014 | Suriname, Nieuw Nickerie

Vandaag heb ik kunnen uitslapen. In plaats van vier uur wakker worden was het zes uur. Mijn spullen heb ik gepakt en tegen half elf stond de taxi klaar. Een ritje van ruim vier uur voor de boeg! Onderweg nog andere mensen opgehaald en plankgas naar Paramaribo. Dit keer was het een prima taxi en chauffeur. Reed erg netjes! Tijdens de lange regentijd regent het vaker en harder. Nou dat hebben we geweten. Flinke bui en behoorlijk waaien. Onze rit werd opgehouden door een omgewaaide boom over de weg. Het regende nog, anders was ik wel gaan helpen om die boom weg te halen!! Een paar mannen hebben dat nu gedaan. En zo konden we verder. Overigens deze route staat bekend om drugs en andere smokkelwaar route... Halverwege was er ook controle. Niets aan de hand en konden doorrijden. In Paramaribo aangekomen heb ik eerst een duik genomen onder de douche. Je wordt wel vies van zo'n taxirit en warme broeirige omstandigheden.
Inmiddels contact gehad met Alex. s'Avonds met nog een collega wezen eten bij Mirosso aan de Blauwe Grond. Een van de betere danwel de beste Javaanse restaurant. Lieve en leuke bediening en heerlijk gegeten!... Gelukkig ben ik naar Blauwe Grond geweest want mijn collega Dayene heeft gezegd dat ik Suriname niet eerder mocht verlaten eer dat ik daar was geweest!... Nou gelukkig mag ik nu thuiskomen...
Na het eten ben ik zonder Alex en collega naar 't Vat gegaan. Daar zaten mijn Belgische vakantievrienden Lauren en Jorn. Een en ander wat gekletst en gedronken. Nu was het de hoogste tijd om te gaan slapen.

  • 07 Juli 2014 - 16:17

    Jos:

    Verteld aan Dayene. Je hebt toestemming om weer terug te keren.

  • 07 Juli 2014 - 20:00

    Janny:

    Klinkt lekker relaxed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Nieuw Nickerie

Suriname & Sint Maarten

Een rondreis door Suriname en uitrusten in Sint Maarten.

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2014

Dag 29

23 Juli 2014

Dag 25 t/m 28

18 Juli 2014

Dag 23 & 24

17 Juli 2014

Dag 22

15 Juli 2014

Dag 20 & 21
Marianne

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 28503

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 26 Juli 2014

Suriname & Sint Maarten

Landen bezocht: