Dag 12 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marianne Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

07 Juli 2014 | Suriname, Paramaribo

Het blijft lastig om hier uit te kunnen slapen. Maar goed, ik heb relaxed aangedaan en na het wassen van enkele kledingstukken en het ontbijt ben ik naar Cathrin gegaan om het vervolg van mijn vakantie door te nemen. Wat dat precies gaat worden, zullen jullie de komende dagen wel achter komen ;-).
Voor de rest van de middag ben ik wezen winkelen. Nou ja uh winkelen... Meer de stad door heen lopen en af en toe een winkel in en uit. Veel Chinese kledingzaken! Dus veel synthetische zooi en niet echt mijn smaak. Tussen de middag een sloot caramel koffie gedronken en een crumble muffin. Niet voor herhaling vatbaar!! Haha. Aangezien het erg warm was ben ik terug gegaan naar het hotel en daar wat gelezen en gelegen. Een soort siesta. Voor het avond eten maar naar Zus en Zo gegaan. Ditmaal de sate. Erg lekker.
Regen regen regen!! Het komt echt met pijpestelen uit de hemel. Het koelt wel lekker af zo. Van tevoren kan je wel een beetje inschatten hoe het weer wordt. Als het écht heel heet is, dan komt er een fikse regenbui. Dan wordt het wat benauwd en daarna weer warm. En dat gaat zo door. Het orkaanseizoen is trouwens geopend. Dat betekent meer windhozen langs de kust van Suriname.
Ow ik heb nog een Surinaamse koffie op. Dat is koffie die heel langzaam is gezet ;-).... Het is koffie met Borgoe 82 rum en slagroom. Dat was zeer aangenaam !!!

Voor de rest niet veel bijzonders gedaan. Geen foto's gemaakt, geen biertjes gedronken... Gewoon een luie dag.

• 08 Juli 2014 - 07:22

Robin:

Orkaanseizoen......hmmm wij hebben een stormseizoen...hebben ze daar dan ook dijkwachten?:P

• 08 Juli 2014 - 07:39

Jos:

Ook lekker zo'n luie dag!